Bodyweight Bootcamp

Det er så gøy å være på jobb om dagen, med så utrolig mange som har funnet treningsgleden igjen etter sommeren. Da blir det ekstra gøy å arrangere ting også, så flest mulig kan bli med å oppleve hvor herlig en skikkelig svettefest. Lørdag 19 august skal jeg og superkollega Mari ha Bodyweight Bootcamp på fotballbanen rett utenfor 3T-Ranheim fra 10-11. Den er åpen for alle, både medlemmer og ikke-medlemmer. Så jeg håper virkelig å se dere som bor i Trondheim der! For de av dere som ikke gjør det har vi laget en liten video med fem av øvelsene, totalt er det nesten 30 (!) øvelser som skal gjennomføres så dette er virkelig en mulighet til å ta trening med kroppsvekt til nye høyder! Men av disse fem kommer dere også til å få opp pulsen, om dere kjører 1 min per øvelse og 5 runder totalt blir det ei herlig lita økt på under 30 minutter.

Det er virkelig ingenting jeg er mer glad i enn trening sammen med andre, når vi kan pushe hverandre og kjenne på all den herlige energien. Da er det umulig å ikke smile, for det virkelig verdens beste følelse♥

5 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Kunne du skrevet et nytt innlegg om kosttilskuddene du bruker? 🙂 Vet du har skrevet dette før, men jeg er ikke så god på dette området og vurderer gå til innkjøp. Synes det går litt tregt når det kommer til fremgang/muskelvekst. Dette i forhold til hvor mye jeg trener. Tror jeg får i meg for lite proteiner.. Jeg er også litt nysgjerrig på BCAA og kreatin.
      Mvh Kine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg