Gruppetime-bonanza

I dag har virkelig vært tidenes treningsdag! Først kastet jeg meg med på kollega Mari sin HIT-45 i dag tidlig, og om 30 minutter skal jeg ha to gruppetimer selv. Egentlig er de to jeg har selv mer enn nok trening, men jeg ble så glad for å se Mari etter hun kom hjem fra ferie at jeg bare måtte være med. HIT-45 er en supermorsom time, hvor vi jobber i 45 sekunder og har 15 sekunder pause. Det er 10 poster vi roterer mellom, og vi kjører 3 runder med 1 minutt pause mellom rundene. Vi tok bilder av noen av øvelsene etter timen var over, Mari er både en fantastisk kollega og instruktør – men bildeknipsingen hennes må trenes litt mer på. Uansett er det en utrolig bra økt, og den kan kjøres på så mange måter. Sørg for å velge øvelser som trener store muskelgrupper, og gjerne varier annenhver underkropp/overkropp. Legg til et par øvelser som skyter pulsen i været, så snakker vi!

Begge har tights fra Craft, Mari sin her og min her (sponsede lenker)

Nå har jeg fått i meg litt mat, og er straks klar for å ha både Bootybuilder og Intervall-spinn! Jeg tipper det blir to slitne bein som går hjem etterpå, men med verdens største smil om munnen. Ingenting er bedre enn felles treningsglede ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg