Fire uker til showtime

I hele år har jeg vært innstilt på å løpe Toughest den 2. september, jeg elsker jo hinderløp og konkurranser! Likevel får jeg ikke deltatt på like mange som jeg kunne ha tenkt meg, da det ikke er så alt for mye som arrangeres her oppe i trønderhovedstaden. Nå har jeg ei skulder som har begynt å krangle litt, og jeg er derfor usikker på om jeg rekker å få den i orden til Toughest. Å løpe med ei skulder som ikke fungerer er uaktuelt, jeg orker ikke å løpe hvis jeg må stå over alle de kule postene. Men det er faktisk helt uaktuelt for meg å ikke delta på noen konkurranser i år, så da jeg forsto jeg muligens måtte stå over Toughest begynte jeg å lete etter et alternativ. Da viste det seg raskt at samme helg som Toughest skal Trondheim Maraton gå av stabelen, så hvis det ikke blir hinderløp blir det halvmaraton! Det er overhodet ikke det jeg har trent til i sommer, men jeg har trent en god del kondis og føler meg i god form så det skal nok gå bra. Målet vil selvsagt være å komme i mål på bedre tid enn sist jeg løp halvmaraton, som var i 2014. Da løp jeg på 1:56:16, så får vi se hva jeg får denne gangen. At det blir mange løpeturer de neste ukene er det ingen tvil om i alle fall, om det blir hinderløp eller vanlig løp 2.september kommer jeg til å nyte godt av det uansett. Det kribler litt i magen når jeg tenker på det, jeg elsker virkelig konkurranser!

Skal noen av dere delta på noen konkurranser i år? ♥

4 kommentarer
    1. Ikke deltatt på noe i år, heller aldri gjort ! Men etter første treningsøkt i går siden ferien starter, føles det nå ut som jeg ikke har gjort annet enn å konkurrere 😂

    2. Litt uti julebordet i Trondheim i fjor ble alle studievenninnene enige om at de også ville springe Oslo (halv)maraton i år, siden jeg gjorde det i fjor. Så nå er det seks uker igjen til 8 av 12 stiller! Imponert over at de heiv seg på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg