To fluer i en smekk

Det er mandag, og etter en helg på festival var jeg virkelig gira på å starte uka med litt trening. Jeg klarer ikke å trene hvis jeg er sulten, heller ikke hvis jeg er for mett. Noe av det verste som finnes er å prøve å presse seg gjennom ei økt med full mage, når det kjennes ut som maten flyttes lenger opp for hver repetisjon. Altså var et stort måltid uaktuelt før treninga mi i dag, men noe måtte jeg ha. Litt for trøtt var jeg også, så da ble det to fluer i en smekk! Jeg blandet nemlig energidrikke i smoothie, og det fungerte overraskende bra! Jeg brukte banan, bringebær og litt vannmelon i smoothien sammen med omtrent en halv boks Heat. Da ble magen passe mett og energilagrene fikk seg virkelig en boost, og jeg fikk starte uka akkurat slik jeg ville. Jeg har brukt både saft og brus i smoothie med hell tidligere, og nå vet jeg at Heat funker det også!

Nå er det The Ozarks i armkroken til kjæresten resten av kvelden, herremin for en bra serie! Ikke begynn å se den med mindre du har god tid, for dette er en du blir hekta på. Mandagstipset fra meg til alle dere, ha en nydelig kveld ♥

4 kommentarer
    1. Det så godt ut. Herlig med vannmelon i smoothie. Jeg bruker ofte farris med sitron/lime smak i smoothie, gir en ekstra piff, men har aldri komt på å bruke energidrikk. Smart før trening!

    2. Så lurt!! men den energidrikken har eg aldri sett her i butikkene eg bor. Ser med en gang det er noe nytt:D men skal kikke litt til:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg