Video: Foamroller core challenge

I dag har jeg en skikkelig utfordring for kjernen til dere, og alt du trenger er et par foam rollere! Helt ærlig så tenkte jeg at dette kom til å bli relativt enkelt når jeg skulle prøve første gang, men herremin så tungt et faktisk var. Det ble en utrolig bra økt for kjernen og med alle magemuskler i brann. Så er det alltid morsomt å prøve noe nytt, kroppen trenger nye utfordringer for å bli sterkere. Tidligere har jeg bare brukt foamrollere til å løse opp stive muskler, men nå blir det andre boller. Jeg avsluttet gårsdagens økt med denne magekombinasjonen x 2: 

Pushups x 10

Mountain Climbers x 10 per bein

Rollouts x 8

Høy til lav planke x 5

Spiderman pushups x 10 

 

Du kan gjøre den lettere enn jeg har gjort på videoen ved å bruke kun en foamroller på hver øvelse, eller motsatt tyngre ved å bruke to per øvelse. Jeg er ikke helt der enda, men jeg skal jobbe meg opp til det! Jeg elsker virkelig utfordringer og denne tar jeg på strak arm. Gjør dere? ♥

Topp / tights og sko er alle fra Reebok (sponsede lenker)

3 kommentarer
    1. Synes du har himla masse fine innlegg om dagen, flotte bilder og inspirerende tekst! Skikkelig motiverende å lese bloggen din om dagen. Elsker at du ikke fjaser ut i alle retninger som andre har en tendens til, men skriver om mat og trening (og ikke interiør eller urelaterte mammatips) og gjør det skikkelig bra! Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg