Bulgursalat med egg

Hei dere ♥ Jeg tenkte bare jeg skulle titte kjapt innom her for å gi dere et supert lite middagstips, nemlig bulgursalat. Det ble lunsjen min i dag, men jeg laget dobbel porsjon og den til overs tar jeg med på kveldsvakta mi. Bulgur kan brukes i en hel drøss med retter, og er ferdig på bare 10 minutter. Det gjør det til et supert alternativ når tiden er knapp, for dette er virkelig middag i en fei. Hver gang jeg koker bulgur putter jeg også en buljongterning oppi kasserollen, for å tilsette ekstra smak. Kok egg samtidig som bulguren koker, og skjær opp de grønnsakene du ønsker. Jeg har fått dilla på reddik og soltørkede tomater i salaten de siste ukene – så godt! Derfor ble de med i dag også, og jeg gleder meg alt til å spise porsjon to litt senere i kveld. 


Nå skal jeg komme meg avgårde på jobb, med treningsbagen pakket så jeg kan trene rett etterpå. Mandagen sin det, håper dere har en super start på uka!

2 kommentarer
    1. Supert at du har startet med å spise mindre kjøtt 🙂 Er også mange retter som er gode og som ikke krever egg i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg