Legg frukt på grillen i sommer!

Det er lite som slår fersk frukt om sommeren, det er virkelig favoritten! Jeg tenkte å dele et lite tips med dere i kveld, som er helt perfekt på soldager som denne. Det er nemlig like godt å grille frukt som å grille mat, det blir en kjempegod dessert. Ananas og banan er mine favoritter, men mango og melon er også godt. Skjær frukt i store deler slik at den ikke faller mellom grillristene. Vend gjerne fruktbitene i sukrin gold og legg direkte på grillen. La de ligge til de får fin farge, og ta de av. Server med vaniljekesam og nøtter over – så har du en dessert som smaker helt nydelig, og er så sunn som du får det! Dette er virkelig sommerkos på sitt beste, og kan spises hver dag om du vil.




Del gjerne deres beste frukt-desserter i kommentarfeltet, samtidig som dere lover meg å prøve denne ♥

4 kommentarer
    1. Takk for tips, det skal prøves 😀
      Noe av det beste jeg vet som dessert er:
      Skjær ananas i skiver.
      Skjær chili i biter og bland sammen med ananasen. Rasp så limeskall og ha det i sammen med sukrin gold (eller den søtningen man ønsker)
      Smaker knall godt alene eller sammen med is 🙂

    2. Banan med mørk sjokolade innimellom på grillen er fantastisk godt! 😁 lagde alltid det på bålet da jeg var liten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg