Grønn detox smoothie

Hver gang jeg drikker og spiser søppelmat blir kroppen min helt ute av spill. Jeg føler meg oppblåst, slapp, dårlig i magen og tung i kroppen. Det er absolutt ikke sånn jeg er vant til at kroppen føles, og jeg vil derfor bli kvitt følelsen så fort som mulig. Detox betyr å rense kroppen for giftstoffer, og det er et veldig omstridt tema om det faktisk er mulig å ta en slik rens. Det jeg kan si med 100% sikkerhet er at for meg begynner kroppen å føles uendelig mye bedre når jeg fyller på med grønnsaker og frukt. Det trenger ikke alltid å være like enkelt å spise det i store mengder, og derfor er en smoothie helt perfekt. Denne grønne smoothien er helt nydelig om du har en blåmandag, eller om du bare ønsker å få i deg en herlig næringsbombe. For å lage den trenger du:

1 neve spinat ♥ 1 eple ♥ 1 kiwi ♥ 1/2 avocado

1/2 lime ♥ 1 banan ♥ 2 never isbiter

Kjør alt i en blender, før du smaker til med limesaft helt til slutt. Den blir frisk og god i smaken, samtidig som den har en herlig kremete konsistens. Mitt mandagstips til alle dere ♥




8 kommentarer
    1. Ser veldig godt ut og ikke minst er det supersunt, men den kjører ikke noen detox på kroppen! Vi har nyrer og levra til det. 😊

    2. Tina: som jeg skrev i innlegget så sier jeg at min kropp føles uendelig mye bedre med frukt og grønnsaker, enn når jeg spiser søppel 🙂 derfor velger jeg å kalle den detox fordi kroppen føles så bra etterpå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg