Sommerfavoritter

Innlegget inneholder sponsede lenker

Det er ingenting som er bedre enn fersk frukt som snacks nå om sommeren, det er så godt!  Ekstra gøy er det å servere på en litt morsom måte, for det skal ikke så mye til for å få frukt til å se helt fantastisk ut. Med alle de friske fargene er det en fest for øyet og i tillegg for smaksløkene. Dessertpizza er jo i vinden som aldri før, og da er fruktpizza en helt nydelig variant. Perfekt å servere hvis familie og venner kommer på besøk, utvilsomt min favoritt om sommeren. Skjær vannmelon i skiver og legg i sirkel, før du topper med frukt og bær du liker. Gjerne server med vaniljekesam til, det gjør seg virkelig!



 

I tillegg til farger på frukt og mat elsker jeg farger på treningsklær! I dag er det -25% på hele nettbutikken til X-life, og derfor er det en super anledning til å vise dere mine sommerfavoritter på klesfronten akkurat nå. Jeg elsker å gå i muscle tanks om sommeren,  i tillegg til at de er så utrolig behagelige å trene i. Legg til kule farger, så er jeg solgt! Her er det som er øverst på ønskelista mi akkurat nå:

Singlett fra Reebok / Muscle tank fra Reebok / Muscle tank fra Adidas

Tights fra Reebok / tights fra Adidas / sko fra Reebok / sko fra Reebok

I kveld får jeg lillesøster på besøk, og etter middag skal vi kose oss med både fruktpizza og yoghurtnøtter. Det blir en fantastisk start på helgen, og jeg håper alle dere får det samme♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg