Nytt program & planlegging

Vi har kommet til mandag igjen, og i stedet for å fokusere på regnværet ute sitter jeg her med en bedre lunsj og planlegger treningsuka mi. Det gjør brått noe med humøret, for det gjelder virkelig å fokusere på de positive tingene. Som at lunsjen blir ekstra digg med kyllingfilet stekt i hvitløk og chili, jeg elsker sterke smaker! Topp med oregano så blir det virkelig en smaksbombe, og server med salat og brød. Eller lomper som jeg har her, det trenger ikke å være så vanskelig å lage en fantastisk god og sunn lunsj!

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC
 

Jeg har jo tidligere at jeg har tatt treningen min veldig etter humøret den siste tiden, og har bare trent akkurat det jeg har hatt lyst til den dagen. Nå skal jeg faktisk starte på et program igjen, og det krever plutselig at jeg planlegger litt bedre. For jeg er den typen som er nødt til å gå all inn når jeg først begynner med noe, det verste jeg vet er å gjøre ting halvveis. Derfor har jeg nå satt opp treningsuka mi, og den kommer til å se slik ut:

Mandag: Løpetur, 8 kilometer

Tirsdag: Styrketrening helkropp

Onsdag: Intervallspinn

Torsdag: Treningsfri

Fredag: Treningsfri

Lørdag: Styrketrening helkropp

Søndag: Styrketrening helkropp

Dette synes jeg ser ut som ei super treningsuke, og gleder meg til å komme i gang med det nye programmet! Jeg skal selvsagt dele øktene med dere, og tror dette programmet kommer til å bli kjempebra. Hvordan gjør dere det, planlegger dere treningsuka? Om dere gjør det eller ikke, så håper jeg alle får en sprek mandag med masse treningsglede ♥

4 kommentarer
    1. Jeg planlegger også alltid treningsuka mi, og kjører nesten alltid første økt på mandagen for å kickstarte uka. I dag ble det en god beinøkt, så satser jeg på at resten av uka blir like bra! Lykke til med programmet! 🙂

    2. Anonym: Stort sett gjør jeg det, men nå har jeg faktisk fått noen på jobb til å sette opp. Gøy å prøve noe nytt innimellom, det er jo så lett å gå seg fast i sine egne spor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg