Mandagsmotivasjonen

Det er mandag igjen, og for meg er det aller beste å få startet uka med litt trening. Kroppen har kranglet litt den siste uka, men litt trening er alltid bedre enn ingen trening. Med en treningspartner går alltid økta litt lettere, og jeg er så heldig som jobber med så mange herlige folk. Da er det alltid treningspartnere i nærheten, som blir med på ei økt. For meg gir det ti hakk ekstra motivasjon, jeg elsker å dele treningene mine med andre. Jeg har ikke kjørt noen spesiell plan de siste månedene, jeg bare trener det jeg føler for. Det har fungert overraskende bra, og kroppen har respondert veldig godt. Det er kanskje ikke det optimale etter boka, men for meg fungerer det bra akkurat nå. Så da fortsetter jeg med det også! I dag ble det noen øvelser med vekter og andre med Mari, sistnevnte var både tyngst og morsomst! En utrolig bra mageøvelse ser dere på bildene under, den river virkelig.

Innlegget inneholder sponsorlink


Her starter du på ryggen, med en treningspartner som står på alle fire på dine knær og hender. Strekk det ene beinet så langt ned du klarer, før du returnerer til utgangsposisjon og bytter bein. Denne kjente vi begge to!  Vi trente litt bein / bryst også, hvor den ene tok pushups mens den andre tok knebøy. Det skal virkelig ikke så mye til for å sprite opp treningen litt, og denne typen øvelser gir virkelig meg treningsglede på topp!  


Etter trening ble det en proteinshake fra Nutramino, favoritten! Nå har du muligheten til å hamstre litt før sommeren til gode priser hos X-life, utvalget finner dere her:

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg