Sukkerfri ostekake

Hei dere ♥ Her i Trondheim regner det, og jeg vil virkelig si at det er innevær. Det passer perfekt med tanke på at jeg har en hel del jobb å gjøre, men litt kjøkkentid fikk jeg likevel klemt inn. Kjæresten ønsket seg nemlig ostekake, og da er jeg ikke tung å be. Jeg har aldri fått til en oppskrift på sukkerfri ostekake som jeg synes smaker fantastisk, men en vakker dag skal jeg klare det. I mellomtiden er jeg sjeleglad for at det finnes en ferdigmiks, denne fra Funksjonell Mat er en sikker vinner. Kjapt, enkelt og uten noe som helst av bakeferdigheter har man plutselig en supergod ostekake helt uten sukker. Jeg valgte å fordele de i glass, så sparer jeg ett til i morgen. Dette gir virkelig smaken av sommer på en ellers grå søndag, og er midt i blinken som søndagskos ♥

Innlegget inneholder sponsorlink



Etter en dag med mye jobbing skal jeg ta med meg kjæresten en liten tur ned i treningsrommet før et par episoder med House of Cards venter. En finfin avslutning på dagen med andre ord, håper alle dere har en super søndagkveld også! 
 

2 kommentarer

Siste innlegg