Tradisjonen tro

Jeg og Bjørni er et vaskeekte Tinder-par, og han ble den første og siste Tinderdaten min. Det er tre år siden nå, men det føles nesten som det var i går. Han spurte om jeg ville være med på tur opp til Geitfjellet i sikkert en måned, og jeg fant på den ene dumme unnskyldningen etter den andre. Jeg hadde aldri vært på en sånn date før og var supernervøs for at han kom til å være en raring. Heldigvis hadde vi mange felles bekjente og etter jeg hadde fått forsikringer fra flere venninner om at han var en hyggelig fyr sa jeg endelig ja. Vi gikk opp til Geitfjellet, det sa pang og siden har det vært oss to. Nå har det blitt tradisjon å gå opp til Geitfjellet for å feire Tinderkjærligheten, og Ulrik var selvfølgelig med denne gangen. Han koste seg i bæremeisen, jeg fikk svettet litt ekstra og turen ble super. Ulrik var ikke like ivrig på å stille opp på familiebildet, men jeg synes vi ble fine likevel!

Jakke fra Kari Traa (-30%)  og sko fra Reebok (-26%) sponsede lenker



Fin utsikt og fine folk er virkelig verdt å juble for! Nå er er også tilbud på absolutt alt fra Kari Traa hos X-life, dere får tilbudet ved å bruke rabattkoden KT30. Utvalget finner dere her:

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg