Fire baller og mange muligheter

God kveld alle sammen! Jeg sitter her og er helt mørbanka i kroppen etter en aktiv dag med mye trening, men herremin så gøy det har vært. Jeg startet med skogstur med bæremeis i to timer, før jeg kom på jobb og kjørte to heftige gruppetimer på rappen. Jeg må har svettet flere liter totalt i dag! Etter alt dette måtte jeg leke meg litt med ball-trening, og dere som følger meg på Snapchat har fått med dere at jeg har trent litt med dette den siste måneden. Det er nemlig så mye gøy og utfordrende man kan gjøre med baller! Jeg har her valgt å kjøre slamballs, det blir enda tyngre om du prøver dette med medisinballer. Først kjørte jeg vanlige pushups, med både hender og føtter på ballene. 10 repetisjoner totalt på denne øvelsen, det river i hele kroppen. Vil du ha en skikkelig utfordring kan du også kjøre pushups med klapp, jeg prøvde sikkert 20 ganger før jeg klarte det!

Topp (-40%) og sko fra Reebok (sponsede lenker)


 

Neste øvelse er å stå i planke-posisjon på ballene, før du fører hånden mot motsatt skulder. Dette er en utfordring for kjernen, prøv 10 repetisjoner per hånd. 

Den siste er like morsom, her må koordinasjonen også virkelig være på plass. Start på gulvet i plankeposisjon, før du tar en eksplosiv pushups og hopper opp på ballene hvor du tar en ny pushups. Dette er så gøy, men samtidig kjempetungt! Det ser kanskje ikke så ille ut, men dette er virkelig supertrening for kjernen. Både kjernen og resten av kroppen min er sliten nå, derfor er det ekstra fortjent at sofaen og Paradise Hotel er alt som venter resten av kvelden. Onsdag og alt halvveis til helg folkens, ha en nydelig kveld ♥




 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg