Tribunetrening

Ukens andre økt er i boks, og gjett om det ble en bra en! I kveld har jeg nemlig vært i Granåsen og kjørt intervaller. Planen var egentlig å løpe i trappene til hoppbakken, men der var det to ishockylag og det fristet ikke så mye å løpe i kø. Heldigvis var det god plass på tribunen, og der fikk jeg ei super økt. Jeg er elendig på å anslå lengde, men tribunen er ganske så lang den også. For at økta skulle bli litt mer variert kjørte jeg ulike runder opp trappa, som fungerte utrolig bra. Første runde var rask løping opp trappa, før jeg jogget ned igjen. 

Genser fra Under Armour (-25%) / tights fra 2XU / sko fra Adidas (sponsede lenker)

Neste runde ventet det hopp hele veien opp. Jeg hoppet doble trinn, trippel ble for langt for meg å hoppe.

Etter disse to rundene var pulsen rimelig høy, og det passet perfekt med en runde utfall opp trappa. 

Etter utfall ventet hopp på ett bein, her kjørte jeg ti trinn på hvert bein før jeg byttet. Etter disse fire rundene tok jeg en liten pause, før jeg kjørte det hele tre ganger til. Totalt ble det altså 4 x 4 runder – og det kjentes i lårene! Som en avslutning ville jeg ta overkroppen trene litt også, og gikk trappa med pushups. Det var tyngre enn jeg trodde, og jeg var helt skjelven etterpå! Her tok jeg pushups på skå opp hvert trinn – og smale hver gang jeg kom opp på et trinn. Det ble helt ekstremt mange pushups – og omtrent 3/4 opp trappa måtte jeg gi meg. Der sto Ulrik og ventet på meg, tidenes motivasjonsboost! 


 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg