Råtten kondis & maks motivasjon

Nå er livet virkelig bra! Jeg har tatt min første løpetur på over seks måneder, og det gikk overraskende bra. På grunn av vond og påfølgende operert tå har løping vært umulig, men nå kan jeg endelig ta opp løpinga igjen. Kondisen er pil råtten, men jeg vet heldigvis hvordan jeg bygger den opp igjen. Det var uansett ikke noe problem å finne motivasjonen i dag, vi har nemlig kommet frem til Spania og storkoser oss på ferie. Å løpe i denne temperaturen og med den fantastiske utsikten slår en slunken kondis, og det ble ikke noe problem å fortsette selv om det svei i låra.  Både pappa og kjæresten er gode på både svømming og løping, så jeg må virkelig jobbe hvis jeg skal matche de en vakker dag. Etter dagens lille løpetur avsluttet jeg med litt lek og øvelser på stranda, det blir ikke stort bedre enn det! 

Tights (-40%) og genser (-25%) er begge fra Röhnisch (lenkene i innlegget er sponset)


Bagen min er stappfull av klær fra Röhnisch, det har uten tvil blitt min nye favoritt når det kommer til treningsklær. De siste årene har merket virkelig tatt seg opp synes jeg, og sitter som et skudd samtidig som de alltid har herlige design. Ut kvelden er det supertilbud på alt fra Röhnisch, så her er det bare å hamstre inn til sommeren! 

Nå er jeg en veldig glad laks, fordi jeg tror det kommer til å bli ti herlige dager i vente. Jeg har alt laget to ferietreningsprogrammer som jeg skal dra med gjengen her nede på, og som jeg gleder meg til å dele med dere også. Håper dere har en nydelig søndagskveld hjemme i Norge ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg