Banan sushi

Det er fredag, sol ute og i morgen tar jeg ferie. Ingenting å klage på med andre ord, spesielt ikke med tanke på at jeg sitter her med en super snack. Banan sushi er nemlig en søt, sunn og kjempegod snack. Perfekt som sunnere helgekos, og her er det virkelig bare fantasien som setter grenser. Skrell bananer, og kutt av de ytterste kantene. Fordel noe flytende over bananene, her kan eksempler være nøttesmør, smeltet sjokolade, syltetøy eller honning. Jeg brukte peanøttsmør og sjokolade på mine, før jeg toppet med jordbær og mandler på den første, og kokos og hasselnøtter på den andre. Sett i fryseren i 10-15 minutter slik at toppingen får satt seg og ikke faller av, før du tar ut og skjærer i skiver. Så er det bare å ta frem spisepinnene og hive innpå, for dette var jammen godt!




Fredagstipset fra meg til alle dere, håper dere får den nydelig dag ♥

3 kommentarer
    1. åånam! Det så utrolig fristiende ut! Dette vil jeg prøve meg på i helgen, tusen takk for tipset! 😀
      Jeg har forresten en MAI GIVEAWAY på bloggen, det hadde vert kjekt om du deltok <3 Ønsker deg en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg