Skap en fantastisk start på dagen

I dag våknet jeg og bestemte meg for at jeg skulle ha en skikkelig bra dag. Det skal så lite til for å løfte hverdagen litt ekstra, og det er det virkelig verdt å gjøre. For det er tross alt flest hverdager her i livet, og da er det viktig å gjøre det aller beste ut av det. På samme måte som du kan bestemme deg for hva du skal kle på deg, så kan du også bestemme hva slags humør du skal være i. I dag er jeg kjempeglad fordi jeg har valgt å være det, og det skal jeg bygge opp under hele dagen. Jeg vet at det finnes dager man våkner og bare har lyst til å dra dyna over hodet og sove til neste dag, men også disse dagene kan du gjøre så mye bedre. Lag en ekstra god frokost, sett på favorittlåta og dans naken i speilet eller kjør karaokeparty i dusjen. Du vet hva som får deg i et godt humør – og da må du også velge disse tingene. Jeg blir glad av god mat og laget derfor en skikkelig god frokost bestående av grove knekkebrød med laks, salat og smøreost, fersk frukt og bær i tillegg til en stor kaffekopp. Det var det jeg trengte for å få en skikkelig bra start på dagen, og maten har kommet litt lenger ned i magen skal jeg ta med Ulrik og Guapo på tur i bymarka før jobb. Enda en ting jeg blir glad av å gjøre, så denne dagen må bare bli bra. Du skaper din egen hverdag, og nettopp derfor er det ingen grunn til at den ikke skal være fantastisk. Det høres kanskje litt ut som en klisje, men det er faktisk helt sant. Gjør det du trenger å gjøre for å være glad, og ikke vent på at andre skal gjøre dagen bra for deg ♥



Og hvis du er av den typen som blir glad av sko, så kan jeg samtidig tipse om at supersponsor X-life har kampanje på absolutt alle sko nå!  Utvalget finner du her:

Senk skuldrene, smil og skap deg en fantastisk dag ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg