Sushikvelds

God kveld alle! Dagen i dag har gått i ett, men det har vært en fantastisk fin økt. Jeg føler meg i sikkelig Nora-humør i dag, med overbobling av energi! Jeg startet dagen med en gåtur med ei venninne, før jeg dro til frisøren for første gang på 10 (!) måneder. Etterpå ventet jobb, hvor jeg hadde to gruppetimer som virkelig svei i låra. Da jeg var ferdig klokka 2130 var jeg absolutt ikke klar for å dra hjem, og kjørte like gjerne på med ei styrkeøkt. Etter all den treninga var det virkelig fortjent med noe digg – og det ble sushi til kveldsmat. Så nå er tanken fylt på, jeg er lykkelig og vet egentlig bare av en ting som kan gjøre dette døgnet bedre. Det er om Ulrik sover natta gjennom, og hvis det skjer skal jeg ta 100 burpees i morgen! 



Jeg vet ikke helt hvorfor, men fortsatt er energien på topp. Så nå tror jeg faktisk at jeg skal lufte bikkja en tur før jeg legger meg. Duracell-batteriene bare varer og varer og varer i kveld! 

9 kommentarer

Siste innlegg