BOOTCAMP

FOR en energiinnsprøytning dette var! Vi hat nettopp gjennomført en bootcamp med omtrent 100 deltagere, og FOR en energi det var ute på gressmatta. Vi hadde gjort klar 17 poster, og med fire minutter per post var det langt i fra noen puseøkt som ble gjennomført. Jeg heiv meg med på noen poster, men brukte mesteparten av tiden på å skrike, hoie og motivere alle deltagerne. Så morsomt og imponerende å se innsatsen til alle sammen, for en gjeng! Det kommer garantert flere slike Bootcamper her på 3T-Ranheim fremover, og da håper jeg noen av dere hiver dere med! De er nemlig åpen for alle, både medlemmer og ikke-medlemmer. Dette er utrolig bra trening og jeg har som tradisjon å stille med havrevalfler til deltageren, det er nesten verdt turen i seg selv.  Vi hadde med alle øvelser som bør være med i en bootcamp med boxjumps, slamballs, battleropes, prowlere, boksesekkbæring, tautrekking, burpees over partner, strikkløping og masse mer ble det en utrolig morsom økt. Så selv om det regnet litt var humøret på topp hos alle, og hos meg gikk smilet nesten hele veien rundt!







Jeg ofret alt i tautrekkingen men kom til kort mot gutta denne gangen. Jeg ble sliten, og det er jo det aller viktigste selv om jeg hater å tape. Håper dere også har en sporty søndag med masse energi, hvis ikke har jeg nok til å dele med alle i dag! Jeg er så lykkelig for at dette er jobben min, det er virkelig ingenting som slår å spre treningsglede hver eneste dag ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg