Flower power

Den aller første økta i mai er i boks, og jeg håper virkelig det blir mange som denne fremover! For med strålende sol og blå himmel var det ingenting som fristet mer enn å ta seg ei lita treningsøkt ute. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd, men jeg har blitt veldig glad i høyrep-økter den siste tiden. Masse repetisjoner og syrefest, det som jeg hatet før har plutselig blitt en favoritt! Denne gangen ble det bulgarske utfall, ettbeins glutebridge, mountain climbers, hoppende utfall, pushups, bear squats og burpees.  10-15 repetisjoner per øvelse, før jeg går rett videre til neste øvelse helt til alle er gjennomført. Deretter venter en liten pause, før det hele venter enda en gang. Totalt ble det fem runder i dag, som virkelig fikk sendt pulsen opp og tok knekken på lårmusklene. De hoppende øvelsene får jeg aldri til å ta bilder av, så det fikk holde med bilder av de andre. Jeg tror jeg skal prøve å filme litt mer fremover, da blir det lettere for dere å se hele økter og teknikk på det også. Jeg har aldri filmet noe særlig før, men det får jeg helt sikkert til! Gjerne si i fra om det er noe dere kunne ha tenkt dere mer av ♥

Genser og tights fra Röhnisch  / sko fra Adidas (sponsede lenker)





Dager som det her – det håper jeg at det kommer mange av! Svetting, sol, blomster ute og blomster på klærne, det gjør at smilet kunne gått helt rundt. Har dere startet mai på en god måte? ♥

3 kommentarer
    1. Jeg kunne ønske at du skrev litt “personlige” tanker om for eksempel hvordan syne ditt på fitness har endret seg, hva du tenker om å trene mye nå før sommeren, og ulike intervaller og power walk tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg