Little things

I dag har så langt vært en veldig fin dag, uten at det helt store har skjedd. Det er så godt å bare kjenne på småting som virkelig får løftet humøret. Bilen vår måtte inn på takstering etter kollisjonen forrige uke, og jeg benyttet samtidig anledningen til å ta meg en lang rusletur i sola. Trondheim viser seg virkelig fra sin beste side på dager som dette! Den nye favoritt-tightsen som er 100% squat-proof var på, og dere finner den så på tilbud her. God kompresjon og sitter som støpt, samtidig som du kan ha på sjokkrosa truse under uten av det synes. Det er en liten lykke i seg selv det også!

Sponset lenke



Etterpå dro vi til verdens hyggeligste barnelege og fikk konstantert at Ulrik ikke er allergisk mot hund slik vi var redd for, og mammahjertet slipper den bekymringen. Etterpå har vi bare lekt oss ute i sola frem til Ulrik skulle sove, og jeg fikk tid til en herlig lunsj med cottage cheese, granola, druer og jordbær. 


Nå venter PT-kunder og en super dag på jobb, det er alltid gøy! Og når jeg kommer hjem er det jaggu parsermoni i Paradise, da må jeg kalle dette en helt super torsdag. Håper din også er fin, og at du nyter alle de små tingene livet har å by på!

 

10 kommentarer
    1. Husk at Ulrik må ha nytt bilsete ! Vi krasja også forrige uke og har allerede fått tilbake penger for to nye seter vi måtte kjøpe selvom det bare var en liten krasj.

    2. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor du oppgir hvilken størrelse i tights du bruker, for alle må jo kjøpe en størrelse som passer dem selv. Ikke alle vet at du er bare 160 cm, dessuten liker du åletrange tights og bruker aldri noe longs eller annet under tightsen om vinteren. Yngre jenter vil nok gjerne se tynnere ut enn deg i tights, og hva skjer når de ikke går inn i størrelse extra small, da kan veien være kort til slanking!!!

    3. veldig morsomt at du vet hva jeg bruker under tights 🙂 uansett så forteller jeg det selvsagt, fordi det ikke er så lett å velge
      størrelse når man skal bestille fra nettbutikk. da er det greit å ha noe å sammenligne seg med 🙂

    4. Du svarte i innlegget Styrketrening med barnevogn datert 05.02.2017 at du ikke liker å bruke ull-/longs under tights! Mange som leser denne offentlige bloggen har aldri sett deg, jeg ville ha tippet at du bruker størrelse medium i tights, så du er tydeligvis nettere i figuren enn du ser ut på min smartmobil(har ikke pc). Uansett holder det at du oppgir om tightsen er normal i størrelse eller ikke for de som er interessert i å vite det!!!

    5. Eks: Vel – jeg bruker altså small i tights, og det kommer jeg til å fortsette å oppgi. At du synes noe annet er helt greit, men det er altså ikke min mening 🙂 Takk for at du delte din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg