Tidenes hjemkomst

Vi har kommet hjem fra påskeferie til strålende sol, så siste rest av påskeferien har blitt utnyttet til det fulle.  Vi kom oss ut på tur med Ulrik i bæremeis, det ble kjæresten sin trening mens jeg fikk tatt noen øvelser ute i den friske lufta. Jeg kom nemlig ikke bare hjem til sol, jeg kom også hjem til en stor pakke full av klær og kosttilskudd som selvfølgelig måtte prøves. Jeg e-l-s-k-e-r det nye settet settet fra Röhnisch, og føler meg som et lite stykke vår i meg selv når jeg har det på. 

Genser og tights fra Röhnisch / sko fra Reebok (lenkene i innlegget er sponset)




Splitten i ryggen er en super detalj, og litt ekstra lufting under løpeturer sier jeg ikke nei takk til. I tillegg til klær fikk jeg tidenes påskeegg fra Nutramino, med masse energidrikker og Flapjacks. Jeg har selvfølgelig prøvesmakt alle smakene allerede, og white chocolate raspberry ble min favoritt. Perfekt med et litt sunnere påskeegg etter all godisen som er spist i påska, så disse skal jeg virkelig kose meg med. 

Etter en sånn hjemkomst er det bare å glise fra øre til øre, for denne påska har virkelig vært bra. Nå kjenner jeg at jeg er full av energi, og gleder meg til å gi full gass på både jobb og trening frem til neste ferie som venter om en liten måned. Jeg håper påsken deres også har vært helt super, med både sjokolade, aktivitet, avslapping og alt annet som ferien bør inneholde. Forhåpentligvis har dere også fulle batterier, og hiver dere med på challengen som kommer i løpet av uken! Ha en nydelig kveld alle ♥

 

6 kommentarer

Siste innlegg