Kari Traa Urban Training

Dette har jeg gledet meg til å dele med dere, jeg skal nemlig lede Kari Traa Urban Training i Trondheim 25 april! Jeg elsker alle former for trening, og dette arrangementet passer meg midt i blinken. Her skal jeg få lov til å ta med meg en gruppe jenter rundt om i Trondheim og trene på alle mine favorittplasser ute i byen, tenk så gøy det blir! Vi skal kun bruke egen kroppsvekt og gjenstander som finnes rundt om i byen, og jeg gleder meg til å vise frem hvor enkelt det kan være å få til ei god treningsøkt. Siden det er påske og jeg vet mange er på ferie, men likevel har lyst til å bevege seg tenkte jeg å dele noen tips med dere i dag. Mange av disse øvelsene skal vi også gjøre under Urban Training, så her er det mulig å teste ut 

Det første jeg tenkte å vise dere er det vi skal avslutte Urban Training med, for det er en syretest uten like! Det er så tungt for lårene at det er vanskelig å gå etterpå, men man kommer seg gjennom det om en bare vil. Det er bare to øvelser som utføres på to ulike måter, men likevel brenner som bare det. Dere starter med 30 bulgarske utfall, 15 på hvert bein. Deretter tar dere 30 knebøy, og går tilbake til bulgarske utfall igjen. Forskjellen nå er bare at de bulgarske utfallene skal gjøres hoppende. Altså at når dere er nede i bunnposisjon trykker dere godt fra, og hopper så høyt opp dere klarer. Deretter venter 30 hoppende knebøy. Gjennomfør denne runden to ganger, så fort du klarer. Det er tyngre enn det høres ut som!

Tights  fra Kari Traa / sko fra Adidas (sponsede lenker)


I tillegg til den lille sekvensen over tenkte jeg også å vise dere en annen favorittøvelse, nemlig utfall bakover spark fremover. Den får opp pulsen, får balanse og puls hvis du tar noen repetisjoner. Ekstra bra er denne øvelsen hvis dere tar den med like bra utsikt som meg, 


Jeg gleder meg virkelig til Urban Workout, og skal dele informasjon til påmelding så fort jeg har det selv. Så håper jeg dere tester ut avslutninga på økta i påska, enten med super utsikt eller bare inne på stuegulvet. For innimellom all påskekosen er det viktig å røre seg litt også. 

Påskesmil fra meg til alle dere 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg