Verdens beste følelse

Etter en hel uke på sofaen uten å røre meg i det hele tatt ble det en etterlengtet tur til 3T-Ranheim i dag. Jeg fikk ikke gjort så mye, men bare det å være på trening og ta noen få øvelser føles så utrolig godt! Den følelsen etter trening, det er virkelig verdens beste følelse. Jeg fikk tatt noen øvelser med ett bein i dag, i tillegg til litt akrobatiske sprell som alltid. Det ble selvfølgelig litt amputert i og med at jeg hoppet rundt på krykker, men alt er bedre enn ingenting og det er uten tvil det aller viktigste.

Jeg får til så lite om dagen og er derfor sjeleglad for at kjæresten er hjemme med meg mens jeg er sykemeldt. Jeg hadde ikke hatt sjans til å ta vare på Ulrik som løper rundt alene, han er så rask!  I dag fikk han løpe rundt i barnepassen mens vi trente, og han koste seg nok like mye som oss. Selv om det var helt fantastisk å være på senteret igjen kjenner jeg at det blir en stund til neste gang. Selv om jeg prøvde å unngå alt av belastning merker jeg at foten ikke var helt klar enda. Men følelsen tar jeg med meg og lever lenge på, så gleder jeg meg enda mer til å komme sterkere tilbake!

5 kommentarer

Siste innlegg