Endelig pistol squats og 4/5

Dette blogginnlegget skulle jeg egentlig ha postet i går, men jeg lå rett ut på sofaen og klarte ingen verdens ting. Inngrepet gikk helt fint og den samme dagen hadde jeg mye smertestillende og bedøvelse så alt virket helt fint. Dagen etterpå derimot, var det helt sinnsykt vondt og alt jeg gjorde var å telle ned timer til jeg kunne ta smertestillende igjen. I dag er det heldigvis litt bedre, og jeg satser på at det verste er over nå. Uansett, før jeg opererte klarte jeg endelig å ta pistol squats! Det har jeg jobba så mye for å få til, så gjett om det føltes bra! Det vil si at 4/5 mål jeg satte meg før påske er mestret, og det synes jeg absolutt ikke er verst. Det siste målet, å ta knebøy på fitnessball får jeg bare vente med for det blir en stund til jeg kan trene underkroppen min. Likevel er jeg superhappy med meg selv for at jeg har klart både pushups på ringer, handstand pushups, pistol squats og bro med armene i bakken. Klapp på skuldra til meg altså!

Genser og tights fra Adidas / sko fra Reebok (-26%)

Rumpa er virkelig en muskel som får jobbet i pistol squats, så nå har jeg enda en øvelse å legge til på øktene mine. En annen av favorittene mine for rumpa er step ups, legger du til en vektskive på den ene siden får du trent litt kjerne samtidig. Jeg prøver generelt å få bedre balanse, og prøver derfor å legge til et element av det i hver økt.


Nå blir det ei stund til jeg får trent underkroppen igjen, men etterhvert kan jeg begynne med overkroppen igjen og det gleder jeg meg til! Selv om jeg har vondt så merker jeg at jeg allerede begynner å bli rastløs av å bare ligge på sofen. Heldigvis har jeg verdens beste sykepleier som pleier meg dagen lang her jeg ligger så jeg skal ikke klage. I tillegg er det jo fredag, en ekstra grunn til å smile i seg selv. God helg alle ♥

5 kommentarer
    1. Pistol squats har jeg prøvd på men aldri fått til. Er det bare å prøve og komme dypere og dypere for hver gang, eller er det noe annet som fungerer bedre?:)

    2. Har bladd meg igjennom litt arkiv nå og må si du er en stor inspirasjonskilde! Det er gøy å se så mange freshe og inspirenrende treningsbilder, for ikke å snakke om gode oppskrifter! I tillegg ser jeg masse nye øvelser jeg har lyst til å teste ut 🙂 Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg