Den siste med stil

I morgen skal jeg operere tåa mi som jeg har klaget litt over tidligere, og jeg gruer meg sånn! Etter operasjonen er bør jeg holde meg unna trening på underkroppen i fire uker, så da måtte jeg selvfølgelig kjøre litt ekstra på i dag. Først har jeg hatt to gruppetimer, før jeg fikk inn ei egen økt også. Her fikk jeg med meg en av mine supersterke kollegaer – og vi gjorde en morsomt variant av floorpress. Ikke bare var den morsom, men den var også svintung for oss begge! Jeg klatret opp på knærne til Stian før jeg sparket fra og kom meg opp til veggen, og han presset opp mens jeg strammet alle musklene jeg har i kroppen! For det var nemlig grisetungt å holde seg strak på så ustabilit underlag, men det gikk!

Innlegget inneholder sponsorlink

Etterpå kjørte jeg litt pushups på stang, ettbens strake markløft, ettbens hipthrust og nesten alle andre bein / rumpeøvelser jeg synes er gøy. Det måtte virkelig trenes i dag i og med at jeg får så lenge ufrivillig treningsfri. Men nå er det ingen vei utenom operasjon, så jeg får bare holde ut. Så må jeg bare tipse dere om den nye Fitness Compression tights fra 2XU. Jeg fikk den i går og er allerede helt forelsket i den! Den er mye tykkere i stoffet enn de andre 2XU tightsene, og finnes ikke gjennomsiktig. Jeg har til og med testet med sjokkrosa truse, haha! Likevel var trusa umulig å se, så denne tightsen går jeg virkelig god for. Den har litt mindre kompresjon enn de andre tightsene fra 2XU nettopp på grunn av at den er tykkere i stoffet, men sitter likevel kjempegodt på og støtter på de riktige plassene. Jeg har utvilsomt fått en ny favoritt!



Så glad ser ei jente med ny tights og masse treningsendorfiner ut! Det blir nok ei lita stund til neste gang jeg kjenner på de samme endorfinene, så jeg må prøve å holde på de så lenge som mulig ♥

8 kommentarer
    1. Har inngrodd neggel på siden på storetå, ikke vært til lege og hatt dette lenge, er det virkelig så ille at det må opereres?? ble sykt redd nå

    2. Anonym: min har blitt så ille pga det har vært betent så lenge / så kraftig at betennelsen har begynt å påvirke resten av kroppen. I tillegg er det ingenting av annen behandling som hjelper, da er eneste alternativ som er igjen for min del å operere bort halve neglen permanent. Håper det går bedre for din del!

    3. Ett godt tips til andre, er å gå til utdannede helsepersonell for behandling an inngrodd negl. FØR det går så langt at operasjon er eneste utvei 😊 Vær nøye med å gå til autoriserte fotterapeuter og IKKE fotpleier. Stor forskjell på det nemli.. tar man det tidlig så går det som regel veldig greit og ordne før operasjon er siste utvei 😉 Lykke til med operasjon Nora! Håper du har en dyktg kirurg og ett godt resultat 😊

    4. Lisbeth: ja det var er super råd 🙂 jeg tror jeg gikk 7-8 mnd før jeg gikk til fotterapeut og da var det allerede for sent, og jeg måtte videre til lege. Nå har jeg stått i kø for operasjon en stund og totalt blir det rundt et år jeg har slitt med dette. Helt hull i hodet når jeg tenker på at det kunne vært unngått hvis jeg bare hadde gått til fagfolk med engang. Jeg har liksom holdningen at alt ordner seg uansett, men enkelte ting skal jeg legge fra meg den holdningen på :p Tusen takk for lykkeønsking 🙂

    5. Lisbeth: ja det var er super råd 🙂 jeg tror jeg gikk 7-8 mnd før jeg gikk til fotterapeut og da var det allerede for sent, og jeg måtte videre til lege. Nå har jeg stått i kø for operasjon en stund og totalt blir det rundt et år jeg har slitt med dette. Helt hull i hodet når jeg tenker på at det kunne vært unngått hvis jeg bare hadde gått til fagfolk med engang. Jeg har liksom holdningen at alt ordner seg uansett, men enkelte ting skal jeg legge fra meg den holdningen på :p Tusen takk for lykkeønsking 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg