Nå vet jeg at jeg trenger en solskinnsdag

Det skal virkelig ikke så mye til for å få humøret opp, litt sol og frisk luft så har du kommet langt! Det gjør faktisk underverker å få solstrålene mot huden, og det er ikke noe bedre jeg vet enn fysisk aktivitet ute i fantastisk vårvær. Forhåpentligvis blir det mange slike dager fremover, for det lokker virkelig smilet frem. Helgen som var ga virkelig påskestemning med snø og skyfri himmel, og nå er det jammen ikke lenge igjen heller. Det kribler i magen bare jeg tenker på det, med familie, påskeegg, appelsiner og alt som hører med. I helga knakk jeg koden for enda ett av de målene jeg skulle klare før påske også, og jeg gleder meg til å vise dere! Jeg må bare komme meg avgårde på trening først, den aller beste starten på uka. 
 
Genser fra Kari Traa / tights fra Röhnisch / sko fra Reebok (sponsede lenker)
 

 
Skap en fantastisk start på uken for deg selv, husk at du kan forme den akkurat slik du vil ♥
4 kommentarer
    1. Så utrolig flott du er!!😀
      Den tightsen👌 men, har du ingen cellulitter? Eller klarer tightsen å skjule det? Har så lyst på en lys, fresh tights, men føler alle bulker vises🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg