Små steg & magefavoritt

Ny dag og mer jobbing mot målet å klare pushups på ringer. Jeg får det fortsatt ikke til, men på vektskivene klarte jeg det og det var skikkelig kult! Selv om det ikke er hovedmållet er det alltid gøy å klare nye ting, og dette funka veldig bra i dag. Krever mye kjerne, men det er en super øvelse å prøve seg på. Tar man små steg i riktig retning så kommer en i mål til slutt!


Så tenkte jeg å vise dere en av favorittøvelsene mine når det kommer til magetrening, nemlig toes to bar. Her starter du med å henge rett ned fra ei stang, før du bruker kjernen til å løfte beina opp til stanga. Senk de kontrollert ned igjen, så kjenner du virkelig at det river i magen! Hvis denne blir for vanskelig så kan dere starte med å gjøre samme øvelse – men ta knærne til albuene. Det er også tungt, og etterhvert klarer du toes to bar også!


Hva er din favorittøvelse for magen? 

4 kommentarer
    1. Prøvde denne mageøvelsen på trening i dag men grepet glapp før jeg kjente det i magen.. tips til å få bedre grep? Sterkt grep er jo viktig i mange øvelser

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg