Vårmotivasjon og sommerens store mål

Hei dere! Ny dag, humøret er på topp igjen og det er så deilig at det begynner å bli vår ute. Da frister det plutselig mye mer å dra ut på tur, med sol i kinnene og sjølufta i lungene. Da er det faktisk umulig å ikke smile, det er jo så herlig! Det ble en aldri så liten powerwalk i dag, men nå må jeg faktisk sette i gang med løpinga igjen. Jeg har faktisk ikke løpt i hele år, og det blr ikke så fryktelig mange løpeturer i 2016 heller. Jeg har egentlig ingen unnskyldning, det går jo kjempefint å løpe med vogn og vi har ei mølle i kjelleren. Så nå må jeg ta meg sammen på denne fronten fremover! Ikke bare har jeg godt av det, men jeg trenger det også hvis jeg skal komme meg gjennom noen hinderløp i sommer. For det skal jeg selvfølgelig delta på! I fjor ble jeg forhindret fra å dra, og den eneste konkurransen jeg var med på i fjor var et sykkelritt. Det blir for lite action for denne frøkna, det er jo så gøy å delta i slike løp. Ikke minst er det kjempegøy å trene mot det også, så nå blir det mer løpefokus fremover. For selv om løpemotivasjonen min ikke er på topp i seg selv går den automatisk opp når jeg vet det fører til at jeg kan delta i noe supergøy! Det kommer garantert noen challenger etterhvert også – jeg må bare få inn noen løpeturer selv først. Nå sitter jeg her og ser på datoer for alle hinderløpene i sommer og kjenner at det kribler i magen. Det, pluss at det går mot vår og at jeg har mange fine uteøkter i vente, det gjør at denne tirsdagkvelden er riktig så fin ♥


Har dere noen treningsmål dere jobber mot?

5 kommentarer
    1. Jobber mot og være med i styrkeløft konkurranse til høsten,bare håper formen er med meg så jeg kan trene masse fram til da😃

    2. Blir spennende å følge med videre på bloggen min. Jeg vurderer å sette meg et skikkelig hårete mål – gjennomføre halvmaraton, men må kjenne litt mer på det. Uansett så står det løping på planen fremover, gleder meg til å lese flere blogginnlegg om det også 🙂

    3. Skal delta i Totens Tøffeste og Viking Race i år. + hele Norges Cup serien, Oslo Tour og NM i Disc Golf. Så det blir ett meget travelt, men supermorsomt år!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg