Trøstespising & ønskeliste

Vi hadde store planer om en sprek helg, men de planene gikk rett i vasken. Torsdag ettermiddag begynte jeg å spy, og det fortsatte i ett strekk helt til i går kveld. Dette er første gangen jeg er skikkelig syk siden Ulrik ble født, og det er jo nesten like ille som å være syk selv å skulle passe på en 1-åring samtidig. Selv om det verste er over føler jeg meg fortsatt urven, og jeg synes selvfølgelig fryktelig synd på meg selv. Kjæresten, som jeg nå har smittet, kom hjem med masse yoghurtnøtter til meg men for min del er det salte ting som frister på dager som dette. Derfor ble det trøstespising med en god gammel barndomsfavoritt, nemlig toast. Brødskivene er smurt med sennep og sukkerfri ketchup, før jeg la på ost, skinke, spinat og tomater. Inn i toastjernet og plutselig var lunsjen klar!

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

På dager som dette når det er panservær ute og sola skinner er det ingenting jeg kunne ha tenkt meg mer enn å bruke kroppen utendørs. Jeg får ikke mindre lyst av å se alle de nye treningsklærne som har kommet denne våren – det er så mange herlige farger! Det gir motivasjon i seg selv med en fargerik treningsgarderobe etter min mening. Jeg har laget meg en ønskeliste hos X-life, og har samtidig en rabattkode å dele med dere! For om dere bruker koden 30awesome når dere kommer til kassen, så får dere 30% på en valgfri vare. Dette gjelder på hele nettbutikken foruten Better Bodies og 2XU, så her kan du gjøre et kupp! Mine favoritter ser dere her:

Vind- og vanntett parkas fra Kari Traa / sko fra Reebok / singlett fra Adidas / tights fra Björn Borg /

parkas fra Kari Traa / sko fra Adidas / singlett fra Röhnisch / tights fra Craft (lenkene i innlegget er sponset)
 


 

Åh, selv om energien er på bunn så kjenner jeg at det kommer litt energi snikende av alle disse herlige fargene! Kanskje var det at jeg endelig fikk en time på sofaen mens Ulrik som også, en kombinasjon av de to er nok det som er mest sannsynlig! Håper dere har en frisk og rask helg, så satser jeg på å komme sterkere tilbake ♥

8 kommentarer
    1. Så snill kjæreste du har som prøver å muntre deg opp og gi deg det du vil ha når du er syk, selvom det ikke var helt fulltreffer denne gangen <3

    2. Laila: Hva er greia med å stille sånne spørsmål i et kommentarfelt på en blogg som overhodet ikke dreier seg om verken uføretrygd, advokater eller nav? Ta deg heller en time hos psykolog og få greie på livet ditt 🙂

    3. Var så opptatt med å lese tilbake i arkivet så gikk helt glipp av rabattkoden, men den rosa tightsen er på ønskelista nå. Ser helt fantastisk og, også rosa da! 😀 Har vært uheldig med ryggen under markløft og finner så mye god treningsinspirasjon i bloggarkivet her, tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg