Proteinsmoothie

Innlegget inneholder sponsede lenker

Jeg elsker smoothie, det er virkelig ikke bare på sommeren det er godt. Jeg lager det hele året gjennom, og finner stadig nye favoritter. Smoothie er en enkel måte å få i seg bra næring på og som smaker supert. Dagens variant var full av proteiner, og jeg brukte disse ingrediensene:

2 håndfuller frosne bringebær ♥ 2 håndfuller frosne jordbær ♥ 1 banan

1 scoop vaniljeprotein ♥ 150 g cottage cheese ♥ 1 ss sukrin

Alle variantene med proteinpulver fra Nutramino smaker skikkelig digg, utvilsomt mitt favorittprotein! Det gjør denne smoothien til et perfekt lite måltid etter trening, eller bare hvis du har lyst på noe digg. For min del var det sistnevnte i dag, jeg har treningsfri og skal bare la kroppen slappe av resten av kvelden.




Ha en super kveld alle spreke lesere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg