1/5 i boks

I dag klarte jeg endelig ett av de fem målene jeg har satt meg på challengen min! Endelig kom jeg meg ned på underarmene når jeg sto i bro, det er faktisk tyngre å komme seg ned i denne posisjonen enn det ser ut som. I alle fall for meg som ikke har trent så mye bevegelighet før så er det utrolig gøy å få til dette. Jeg skal fortsatt jobbe med å få albuene enda nærmere hodet, så jeg skal fortsette med denne øvelsen fremover også.

Tights fra Adidas / genser fra Röhnisch (sponsede lenker)


Flyvende superkvinne fikk jeg også til sammen med en av mine herlige kollegaer i dag, det er jo ekstra gøy å få til ting sammen med andre! Knebøy på ball prøvde jeg på x-antall ganger i dag, men jeg får det ikke til helt enda! Etter mange faceplants fant jeg ut at det var best å gi meg, så får jeg heller satse på å klare det en annen dag. Jeg kommer et godt stykke ned, før jeg bare faller ned til siden. Fortsatt har jeg altså mye jeg skal klare før påske, så her gjelder det å jobbe på! 

Hvordan ligger dere an med utfordringen, får dere til de målene dere har satt dere? ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg