Monkey business

Det er så gøy å være på jobb om dagen, for vi er så mange som er med på challengen om å klare nye ting. Alle har selvsagt ulike mål, men det gjør det enda morsommere å prøve sammen. Mange tips er det også å hente på nye og morsomme øvelser, og jammen ble det ikke noe nytt i dag også. Jeg føler nesten at jeg mestrer noe nytt hver dag nå, og det er så gøy! Battlerope pushups synes jeg ser lett ut på bilder, men herrejemeni så tungt det var. Jeg måtte ta i med alt jeg hadde for å få det til, men det gikk! Det er så gøy å leke seg med sånne apestreker altså, spesielt når man kan gjøre det sammen.

Genser fra Reebok / tights fra Röhnisch (sponsede lenker) 



Jeg husker faktisk ikke sist jeg hadde ei “vanlig” økt, fordi jeg synes det er så morsomt å drive med så mye annet om dagen. Etter HIT ble til 3T har jeg også testet ut en drøss med nye gruppetimer som er så morsomme! Hjertet mitt kommer selvfølgelig alltid til å banke sterkest for styrketrening, men jammen er det gøy å trene i salen også!

6 kommentarer
    1. Ja, det er artig å prøve nye ting. En (særlig jeg ;)) skulle gjort mye mer av det! 🙂
      Du får komme en tur ut til Ila en gang, og prøve crosstraining-timene i kjelleren der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg