Morgenøkt & giweaway

Sponset innlegg

Denne helgen ble det ikke noen skitur, men jammen har vi kost oss ute likevel. Trøndelag slo til med finvær i dag, og derfor ble det en aldri så liten trimtur ute med lillehjertet. Etter trilling kjørte vi noen styrkeøvelser, han synes det er så gøy å være med! Ulrik hadde godt med klær på, mens mor holdt varmen ved å holde kroppen i bevegelse. Bare litt aktivitet om dagen gjør så godt for kropp og sjel!



Selv om det er fantastisk å være ute er det nesten like godt å komme inn igjen etterpå.Spesielt hvis det har vært litt kaldt, som det var nå i dag. Foran peisen med superundertøy på begge to, Ulrik i den fine Swix-bodyen sin!

Jeg har nevnt det tidligere på bloggen også, at Libero har en kampanje nå hvor man kan registrere bleiekoder på Libero.no og få tilsendt en deilig Swix-body i posten helt gratis. Dette gjelder ved kjøp av bleiepakker som er med i Ski Collection samt Libero Touch, og dere kan lese mer om kampanjen ved å klikke her. Det som er veldig gøy i dag er at jeg får lov å dele ut to slike bodyer til dere lesere! Jeg gir bort en body med rød skrift og en med rød de er jo så fine at jeg nesten har lyst til å beholde de selv. Men jeg deler selvfølgelig, alt dere trenger å gjøre er å skrive hvorfor dere velger Libero, pluss ønsket størrelse og farge i kommentarfeltet. Min lille luring har nok arvet energinivået til mammaen sin, og orker ikke å sitte i fanget lenge av ganger mer. Men å løpe rundt i bare bleie og body – det er morsomt det! Legg til at han får tak i noe han vet at han egentlig ikke skal leke med, sånn som bleiepakken, så er dagen virkelig perfekt for denne karen!


Vil noen flere der ute gjøe bebisen ekstra fin og glad i Swix-body så husk altså å legg igjen en kommentar under. I tillegg er det bare å fortsette med registreringen av bleiekoder kampanjen varer helt frem til 30.april. Jeg og Ulrik ønsker dere alle masse lykke til både med samling av koder og utetreningen!

25 kommentarer
    1. Så nydelig han er. Syns han og Leander tidvis er veldig lik altså :p
      Vi velger libero pga comfoet og fordi det er den vi har best erfaring med ifht null lekkasjer 🙂 Leander ønsker seg veldig en rød Swix body i str 86 eller 92 🙂

    2. Aron ønsker en slik body, blå str 92.
      Vi velger libero pga at lille holder seg tørr uansett hvor mye som er i bleien, og har aldri opplevd lekasje. Samtidig som den er god og myk.

    3. Vi bruker libero fordi de har best passform, og Benjamin blir aldri fuktig eller rød som med noen av de andre bleiene. Og så synes jeg det er litt gøy at de skifter motiv og mønster med jevne mellomrom 😉
      Vi ønsker oss en blå body i str 92 🙂

    4. Even ønsker seg gjerne en blå i str 74.
      Vi har brukt libero på grunn av kvalitet og passform. Veldig gode bleier. Når sykehuset velger dem så må de være gode!

    5. Bruker libero for de er uten lotion, tynne og bra passform og aldri lekkasje 🙂
      Ønsker blå i str 92 🙂

    6. Libero har aller best passform 🙂 prøvd alle merker siden det er første babyen, og libero er en klar vinner. Ønsker gjerne rød swix body i 86 🙂

    7. Bruker bare Libero Soft touch fordi de er de absolutt mykeste, har perfekt passform og strammer så godt i ryggen (unngår lekkasjer oppover :D) Ønsker str 86 ☺

    8. Det var vel kanskje til mennesker du spurte, men jeg svarer allikevel siden jeg ikke har barn! Jeg bruker Libero up&go til hudene mine når de har løpetid, fordi de sitter helt perfekt over sheltierumper! Det eneste jeg gjør er å klippe et lite hull til halen, så passer de helt perfekt! 😉
      Jeg ønsker meg gjerne en Swixbody i rød i størrelse 62 til min niese, hundene har nok dessverre ikke så stor glede av den, de får nøye seg med bleiene :p

    9. Fordi Libero har best passform for jenta mi. Det har de hatt siden hun var nyfødt. Ønsker en rød i str 80 😀

    10. Nå er vi strengt tatt ferdige med bleieperioden, men har vært stor shopper av libero her i huset når ungene var små- rett og slett fordi passformen ble best og de holdt hele natta.
      Nå er jeg så heldig å være tante til et lite gull som jeg håper skal bli like glad i å være på tur som oss, så da må skikkelig utstyr til. Blå i str 92 hadde vært supert 😀

    11. Vi brukar libero touch fordi det er dei aller mjukaste bleiene. Det har vore lite lekkasjer og designet er nydeleg. Veslegull vil gjerne ha ein raud body i str 80 (eller større).

    12. Har brukt libero til alle mine 3 barn og er veldig godt fornøyd.Veldig god passform og holder huden til ungen tørr og smidig

    13. Libero er myk og snill mot lillegutt som har en ganske ømfintlig hud. Bleiene har heller ikke noe form for parfyme eller lotion😊. En body i str.86 hadde vært topp😊

    14. Vi bruker libero siden de er uten parfyme og lotion! Pluss god passform på bleiene 🙂 Ønsker oss veldig en rød body i str 68 🙂

    15. Vi bruker Libero Touch fordi de er utrolig myke og skånsomme for huden, bleiene lager heller ikke unødvendig lukt. I tillegg har dem fin passform og småen blir ikke sår. De minste fortjener det beste 🙂 Jeg ønsker at min lille mann kan få en med blå skrift men hadde selvfølgelig blitt like glad i en rød. Str 74.

    16. Ønsker meg blå str 68 til min Storm. Vi bruker Libero fordi det er det mor kjøper på butikken så da er det nok best 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg