Luksuslunsj

Jeg hadde tenkt å spise lomper til lunsj i dag, men ble overrasket med sushi! Det sier jeg aldri nei takk til, for sushi er noe av det aller beste jeg vet. Likevel spiser jeg det sjelden, så nå var det virkelig på tide. Jeg spiser kjøper nesten aldri lunsj eller middag ute, for selv om det er godt for ganen gjør det vondt for lommeboka. En gang i blant er det likevel helt innafor å kose seg med noe godt, og i alle fall når man får det påspandert. Jeg vet ikke om min bedre halvdel bomma og trodde Valentines var i dag, men jeg er uansett kjempefornøyd med en super lunsj! Nå skal jeg ta med lillehjertet på Leos, så han får brukt litt energi. Selv om det går litt energi på å holde tritt med han for min del også kjenner jeg at det skal bli godt med ei styrkeøkt litt senere i dag. For meg er det superviktig å starte uka på en god måte, da blir det så mye enklere å fortsette i god stil resten av uka også.



Ønsker dere alle en herlig mandag!
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg