Skilykke

Jeg lovte jeg skulle komme med en oppdatering på skituren vår, for den var så fin! First things first, skivogna er ikke sponset. Vi har kjøpt den helt selv, og det var kjærlighet fra første tur. Jeg har jo aldri prøvd å gå på ski med pulk, men det var utrolig lett å gå med denne vogna. Det jeg liker så godt med den er at man enkelt kan ta av skiene, for å gjøre den om til en sykkel- eller løpevogn. Helt genialt synes jeg! Det eneste som var kjipt er at det ikke går an å legge ned ryggen i sovestilling, det savnet jeg. Nå skal det sies at Ulrik som hele tiden uansett, så han hadde det fint inne i vogna si. Den var overraskende lett å ha bak, så det ble ikke så mye ekstra trening som jeg trodde. Jeg fikk opp pulsen likevel, så nå krysser jeg fingrene for masse snø fremover også. For flere turer som dette vil jeg gjerne ha!


To tomler opp fra meg, det er så deilig å være ute på ski. Nesten like god ert er det også å komme inn igjen, med røde kinn og Kvikklunsj! Jeg måtte dele med Ulrik, det virker som han kommer til å bli like glad i sjokolade som mammaen sin. Kvikklunsj må faktisk til når det er helg og skitur, så det er enda en tradisjon han skal få lov til å lære seg med engang ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg