Det enkleste og beste

Jeg vet at jeg har blogget mye om lomper i det siste, men det er så genialt! Jeg jobber jo i treningsbransjen, og nå i januar er det full fart hele tiden. Selv om det er hektisk er det viktig å fylle på med energi, og da er lomper en av de beste og enkleste løsningene jeg vet av. De kan fylles med det meste, koster ikke mye og er helt perfekte på travle dager. Disse er fylt med skinke, ruccola, cherrytomater og rødløk. Så godt og så enkelt, det skal virkelig ikke så mye til!

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Lomper funker til frokost, lunsj og kvelds, stek de i panna med litt ost så har du plutselig en digg middag også. Nå må jeg sette i gang med arbeidsdagen, håper alle dere som leser dette har en strålende torsdag. Jeg setter kjempestor pris på at alle dere titter innom her hver dag, det skal dere vite ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg