Frappucino Dream

Innlegget inneholder sponsede lenker

God kveld alle sammen! I kveld tenkte jeg å tipse dere om en skikkelig god frappucino, som ikke bare smaker godt men som også har bra næringsinnhold. Denne kan fint brukes som et lite måltid, for selv om du drikker den er den ganske mettende. Jeg kjører bare rett på, du trenger disse ingrediensene:

2,5 dl skummet melk ♥ 1 frossen banan ♥ 3 ss espresso evt. veldig sterk kaffe

30 g straccitella deluxe protein ♥ 1 ss sukrin gold ♥ 1 ss peanøttsmør ♥ isbiter

Alt du trenger å gjøre er å kjøre alle ingrediensene sammen i en blender, og frappucinoen er klar! Oppskriften jeg fått fra Lone Noras, og jeg håper dere tester den også for denne var jammen god. Proteinet er hands down det beste proteinet jeg har smakt, så om dere begynner å bli tomme er det verdt å sjekke ut. Det er mulig bruksområdet er litt redusert i forhold til baking, men til shakes og smoothies er dette en sikker vinner!




Jeg sier jatakk til iskaffe i januar når den smaker som dette! Ha herlig tirsdagskveld alle ♥

5 kommentarer
    1. Gå det greit å lage den uten 30 g straccitella deluxe protein eller bør det erstattes med noe annet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg