Saturday squats

Innlegget inneholder sponsede lenker

En sen treningsøkt er bedre enn ingen! Jeg jobbet frem til klokken fire i dag, og rakk å snike inn ei rask økt etterpå. Beina fikk en runde i dag, med knebøy, strake markløft og hipthrust. Jeg fikk lyst til å legge inn overhead squats også, det er det lenge siden jeg har kjørt på grunn av svakere kjernemuskulatur etter fødsel. Men nå kjennes det utrolig bra ut, og jeg elsker å være i stand til å kjøre alle øvelser jeg har lyst til! Etter styrketreninga ble det en god runde på trappemaskina, og selv om det nesten er litt pinlig å si det ble jeg inspirert av Khloe Kardashian i dag. Hun har så mange ville øvelser med hopp, baklengs og sidelengs at jeg bare måtte prøve – det så så gøy ut! Det var det også, og jeg ble både svett og sliten i rumpa etterpå. Trappamaskina er nemlig ikke bare for å gå i!



Denne hoppingen var faktisk utrolig tung, og jeg kommer garantert til å kjøre flere sånne runder. Veldig grei måte å få opp pulsen på samtidig som rumpa får jobbet godt. Tighsen jeg har på er forresten en av mine favoritter, og dere finner den på halv pris her. Shape-kolleksjonen fra Röhnisch sitter dere så fint, og alle de tre under og sesongens fineste tights finner dere her.

Nye treningsklær altså, det er nesten det beste jeg vet. Likevel slår ingenting følelsen av ei god treningsøkt, og derfor vet jeg at denne lørdagskvelden blir fin. God helg alle spreke lesere ♥

4 kommentarer

Siste innlegg