Snøtrening

Hei alle sammen! Jeg håper dere har hatt noen nydelige dager, og kost dere masse så langt i jula. Det har jeg utvilsomt gjort, det er utrolig godt å ha noen dager fri med familien. Jeg har også spist julestrømpe med masse sjokolade og smågodt i, julemiddager og dessert uten et fnugg av dårlig samvittighet. Det er nemlig ikke litt ekstra kos i julen som utgjør den store forskjellen, det er hva man gjør hele året. Så kos dere med julematen uten å stresse over vekta! Selv om nettopp vekta er det siste jeg tenker på var jeg nødt til å få inn litt trening i dag. Ikke fordi jeg har dårlig samvittighet eller fordi jeg føler at jeg må, men jeg blir fort rastløs om jeg ikke får brukt kroppen min. På dagens trilletur med Ulrik la jeg derfor inn noen enkle øvelser, det er jo så lett å få inn litt ekstra trening i hverdagen. Jeg tipper mange av dere går turer i jula også, og da er dette en super måte å snike inn litt ekstra aktivitet på. Noen av mine favoritter utendørs er pushups, planken, knebøy, utfall, burpees og mountain climbers. Jeg tenkte å ta bilde av alle, men det er så kaldt ute at kameraet mitt streiket. Det er vel prisen jeg må betale for en helt hvit jul, og da er det faktisk greit. Jeg har jo vist dere alle øvelsene før, så jeg håper dere husker de! Skal du ikke ut på tur kan du også gjøre alle disse hjemme på stuegulvet hvis du har litt ekstra energi til overs ♥



Håper dere har en helt super andre juledag ♥ Min bedre halvdel skal ut en tur i kveld, mens jeg tenkte å ha et aldri så lite julefilm-maraton på sofaen. Så gjerne del deres favorittjulefilmer i kommentarfeltet, da blir jeg glad!

8 kommentarer
    1. Så fin og flink du er Nora 🙂 Vil du oppdatere oss på prosjekt mammaskropp? I mangel på bedre ord 😉 Man kan se stor forskjell på deg, du ser helt fantastisk ut nå! 🙂

    2. Har vært fast leser av bloggen din i mange år, men er ikke så flink til å kommentere. Men må bare si at du ser fantastisk ut! Ønsker deg en fortsatt god jul sammen med familien din 🙂

    3. På instagram skriver du at du tar så mange armhevinger du klarer x4 og at du idag klarte 32, 29, 27 og 24! Jeg har pers på 8 armhevinger men klarer nå null ! så nå ble jeg motivert til å begynne å trene!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg