Sukkerfri bounty

Denne oppskriften er så god at jeg poster den hvert eneste år. Jeg blir aldri lei, og forhåpentligvis blir ikke dere det heller! Sukkerfri Bounty er en favoritt, og i tillegg kjempeenkel å lage. Perfekt hverdagskos i mine øyne, så disse godbitene bør dere absolutt prøve om dere ikke har gjort det enda. Alt du trenger er dette:

4 ss cocosa ♥ 10 ss kokosmasse ♥ 3 ss kokosmelk

6-8 dråper vaniljestevia ♥ 3 ss sukrinmelis

Smelt cocosa og sukrinmelis i en liten kjele. Rør inn vaniljestevia og kokosmelken, før du tilsetter kokosmassen til slutt. Rør alt godt sammen slik at massen blander seg jevnt. Jeg fordelte i silikonformer som jeg satte i fryseren en halvtimes tid, slik at massen fikk sette seg godt sammen. Etterpå smelter du sjokolade og dypper kokosblandingen oppi. Jeg brukte en sukkerfri sjokolade, men det går selvfølgelig helt fint om du velger annen type sjokolade også. 


Mandag og sjokolade, det blir ikke stort bedre!

5 kommentarer
    1. Bare lurer, virker som du baker en sunnere versjon av kaker/kjeks mange ganger hver eneste uke? Er det ikke litt usunt i lengden å spise så mye av det, selv om det er “sunt” og sukkerfritt? Ikke ment som kritikk på noen måte, liker bloggen din veldig godt 🙂

    2. Anonym: alt er usunt i lengden hvis det blir for mye av der, til og med vann. men et par sunne kjeks om dagen skader ingen 🙂 for jeg spiser (desverre) ikke alle kjeksene selv når jeg baker ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg