Tacoskål for en

Jeg er så sliten! Mannen i huset har som nevnt reist bort, og jeg er alene hjemme med gutta. Jeg synes helt ærlig det er utrolig slitsomt, når jeg skal opp om natta, på jobb, fikse alt i huset og samtidig sørge for at begge guttene har det bra. Derfor har jeg lyst til å si all ære til alle alenefedre og alenemødre der ute, som har det sånn hver eneste dag! Jeg er sliten etter bare et par dager, når det er utrolig mange som har det akkurat sånn hver neste dag. Det bøyer jeg meg i hatten for! Jeg hadde tenkt å droppe middag, fordi det var mye mer fristende å ligge på sofaen med klementiner og pepsi max.  Men jeg kommer ikke til å bli mindre sliten hvis jeg ikke spiser riktig mat, så jeg tvingte med selv på kjøkkenet likevel. Middagen ble superlettvint taco,som alltid er en favoritt med masse god næring i. Masse deilige grønnsaker, et lass med karbonadedeig og ferske tacolefser. Med den i magen ble plutselig onsdagskvelden litt bedre!



Nå skal jeg faktisk legge meg, duracellbatteriene er flate og jeg må legge meg på lading til i morgen. I dag ble det ingen trening, men det er helt greit. Dager uten trening har mening de også, og kroppen har godt av litt hvile mellom slagene. Jeg har store planer om å få inn ei god økt i morgen, som jeg gleder meg til å dele med dere! God natt alle sammen ♥

6 kommentarer
    1. hørt mye om de lefsene der! men hvorfor er de bedre enn vanlige tacolefser? og er de bedre enn speltlomper 🙂 ?

    2. christina: de er ikke bedre enn speltlomper – men mye større! Så deilig å få plass til masse i ei lompe i stedet for å lage så mange små :p bare pass på at innholdet i lompa ikke blir for tubgt, da revner den!

    3. Jeg er en aktiv og sunn person, men nå i det siste eller egentlig flere ganger har jeg kjent på at jeg ikke klarer å trene seks ganger i uka. Kroppen min blir psykisk sliten og fysisk. Nå har jeg trent bare tre dager uka og jeg føler meg mye bedre. Før da jeg anstrengte meg kunne jeg spise usunt siden jeg ble så stressa av at jeg måtte gjøre så mye. Det jeg ønsker er å spørre om man kan ha effekt av å trene 30 min, der man kjører intervalltrening (15 min) to ganger i uka og styrke i 15 min. De to andre dagene har man sånn passe tunge økter med styrke og kondisjon, om dette vil kunne hjelpe meg for å ta vare på formen?
      Nå ønsker jeg å få mer tid til venner, skole og det å få slappet av. Jeg er sliten og klarer ikke å gjøre på alle dagene i flere timer. Hvor ofte trener du og lenge?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg