To favoritter sammen

Det er ingen tvil om at jeg elsker proteinpannekaker, og heller ikke om at jeg elsker persimon. Det er så utrolig godt, og jeg spiser minst en om dagen. Under graviditeten levde jeg nesten på denne frukta, jeg klarer meg rett og slett ikke uten. Jeg vet at mange av dere der ute fortsatt ikke har prøvd den, så neste gang dere er på butikken håper jeg at persimon havner i handlekurva. Den er rett og slett for god til å være uprøvd! Persimon på toppen av nydelige proteinpannekaker var ikke feil for å si det sånn. Pannekakene er perfekte etter trening, eller bare som en ekstra god lunsj. For å lage de trenger du:

80 g vaniljeprotein ♥ 200 g havremel ♥ 3 egg

100 g mager vaniljekesam ♥ 2 ss sukrin gold ♥ 1 ts bakepulver

Bland alle ingrediensene godt sammen, før du steker på middels varme i panna med litt smør. Du får 10-12 små pannekaker av oppskriften, så kan du enten dele med noen eller spare resten til kveldsmat. For meg blir det sistnevnte, mannen i huset har dratt til Madrid for å se Champions Leauge så da kan jeg spise pannekaker hele dagen lang!




Så har jeg endelig fått ny header, tusen takk for alle forslagene dere kom med!  Jeg er superfornøyd, og håper dere synes det blir hyggeligere å trykke dere inn hit med fin ny header også. Tusen hjertelig takk til Christina Gjertsen reddende engell for en uteknologisk sjel som meg.Ha en nydelig tirsdag alle ♥

9 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg liker veldig godt at du deler oppskrifter! Har tenkt å teste ut den sukkerfrie marsipanen bl.a. 🙂 Men jeg lurer på; Når du skriver f.eks. vaniljeprotein, er det noe man får kjøpt på helsekostbutikker, eller må man på treningssenter eller andre spesielle butikker for å få tak i det?

    2. Det ble en flott header. Passer deg veldig godt.
      Angående den frukten persimon..spiser du skallet på den også ?

    3. Ida: jeg bestiller alt fra X-life 🙂 Så enkelt og greit å få alt på døra, de har alt jeg trenger samleti detet for å dra på ulike helsekostbutikker 🙂

    4. Persimon er utrolig godt 😀 De er bedre enn epler synes jeg. Jeg tåler heldigvis frukten. Jeg tåler ikke klementiner, appelsiner, sitron og lime. Da er persimon en god erstatning 😀

    5. Så flott den nye headeren ble da!!! Disse to bildene passet mye bedre sammen enn jeg trodde og du oser energi og friskhet!

    6. Hvordan er det med amming og proteinpulver? Er det greit? Isåfall, reagerer babyer på det med luft? Har ei lita ei som er litt var på ulike matvarer. Har ikke turt å spise proteinpulver etter fødselen

    7. Jeg elsker persimon! Sitter på nattevakt nå og har med tre stykker som skal fortæres i løpet av natten 😉
      Synes den nye headeren din ble fin! Det var på høy tid å bytte ut den gamle. Følte ikke at den beskrev hva du står for nå! Bloggen din har virkelig forandret seg (til det bedre) med årene! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg