Det som fristet aller mest

I dag hadde jeg egentlig planlagt en styrkeøkt, men bare etter en øvelse kjente jeg at det ikke gikk. Alle har noen dager hvor det rett og slett ikke stemmer, og da lot jeg styrkeøkta være i stedet for å presse meg gjennom det. Selv om jeg lot styrkeøkta være lot jeg ikke treninga være, og tok meg en liten løpetur i skogen. På slutten av løpeturen la jeg inn noen enkle styrkeøvelser, det jo er så lett å få til litt ekstra trening i hverdagen! Jeg fant en benk og tok utfall bakover, boxjumps, pushups og triceps dips på – så fikk jeg litt styrketrening likevel. Det var uten tvil marka som fristet mest i dag, og da ble det sånn. Trening må nemlig ikke være planlagt ned til minste detalj bestandig, bare følg magefølelsen og gjør det du har mest lyst til å gjøre. Da blir treningen ofte mer variert, og du skal ikke se bort i fra at mer treningsglede dukker opp også 🙂

Superundertøy fra Craft har 30% rabatt ut uken, dere finner genser her og bukse her. (sponsede lenker)



Vel hjemme fikk jeg vrengt av meg litt klær, og tenkte at armene måtte få litt trening de og. Så da ble det Ulrik-kast i hagen, like gøy for oss begge to! Etter langtur i går og uteøkta i dag kan jeg si at 2/40 økter er i boks, og jeg har virkelig troa på denne challengen. Håper alle dere har kommet godt i gang også!

3 kommentarer
    1. Er godt i gang selv 2/40 unnagjort 😀 Fantastisk med sånne utfordringer!
      Blir så glad av å titte innom bloggen din, du inspirerer med både mat og trening <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg