Vondt i smilemusklene

Denne søndagen har vært helt så fin! For å få så mange kommentarer og historier fra dere betyr så mye. Jeg måtte gråte flere ganger mens jeg leste gjennom kommentarfeltet, for jeg skjønner så alt for godt hvor vondt det gjør. Takk for at dere tørr å være ærlige, og fortsett med ærligheten til mennesker rundt dere. Jeg kunne tenkt meg å gi dere alle en stor klem, men det er desverre litt vanskelig. Så jeg har klemt litt ekstra på den fineste lille gutten jeg vet av i stedet, og det er ingenting som er bedre enn det. Det var virkelig verdt alt i verden å få bli mammaen til Ulrik. Nydelige høstdager som denne er til for å nytes sammen, og i dag ble det rundt 8 kilometer i bymarka med vogn og hund. Vi har byttet til sportsdelen av vogna nå, slik at Ulrik kan sitte når han er våken.Han koser seg sånn når han kan se på trær, andre forbipasserende og hunder når vi triller. Han er heldig som får vokse opp med så fin natur rundt seg, det skal vi virkelig ikke ta for gitt. Denne årsiden er jo ekstra fin, med alle de sterke høstfargene. Jeg kan ikke huske sist jeg opplevde en så fin oktober, og jeg krysser fingrene for at resten av måneden blir like fin.

Kledd fra topp til tå i Kari Traa , dere finner ullgenser her, tights her og sokker her (sponsede lenker)



Han her altså, noen ganger får jeg faktisk vondt i smilemusklene av å være sammen med han! Han får meg til å glemme det som var så vanskelig, og gjør alle de brutte drømmene virkelige igjen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg