Sjokoladepåfyll

ProPud må være en av de beste oppfinnelsene i hele verden. I alle fall når det kommer til matfronten, for herregud så godt! Jeg elsker sjokolade, og ProPud gjør at jeg kan spise det med den aller beste samvittighet. For det smaker faktisk helt som sjokoladepudding, og ikke med falsk sjokoladesmak. Dere vet de gule boksene fra Piano med sjokoladepudding? Akkurat sånn smaker det faktisk – men med utrolig bra næringsinnhold og stappfull av proteiner. Det blir fort litt dyrt når en boks koster tretti kroner, men derfor pleier jeg å spise en halv boks i slengen og blande med cottage cheese. Topp med pecannøtter og litt bringebær så har du det perfekte påfyllet! Litt sjokolade i hverdagen må man ha, og dette er virkelig hverdagskos på sitt aller beste. Jeg vet det er flere sjokoladeelskere enn meg der ute, og har dere ikke prøvd ProPud enda så vet dere hva dere skal gjøre!



Dagens 15 000 skritt er tatt, Ulrik sover og nå venter en etterlengtet Netflix-kveld i sofaen. Håper alle dere har en like fin onsdagsdagskveld ♥

11 kommentarer
    1. Prøvde den med creamy hazelnut og den smakte heelt forferdelig. Men elsker sjokoladepudding da, så kanskje jeg må gi denne en sjanse 😀

    2. Hei.:-) Jeg lurer på om det er farlig med proteintilskudd når man er gravid? Da tenker jeg bare i form av å bruke det i bakst/snacks – ikke som erstatning for noe som helst i et vanlig kosthold. Mener å ha hørt at enkelte aminosyrer(?) er noe man skal styre unna som gravid, da det er direkte farlig for fosteret. Kjøper kun hos X-life, og du er nok godt kjent med utvalget der. Kjøpte Protein Delite før jeg fant ut at jeg var gravid, men har enda ikke turt å smake det da jeg var så usikker på om det er greit å innta. Og hva med ProPud?
      På forhånd takk for svar!:-)

    3. Jeg pleier å blande en halv boks propud med sjokolade og en halv boks propud vanilje. Da blir det “sjokoladepudding med vaniljesaus”. Godt som metter!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg