Biff & Babyyoga

Jeg elsker å prøve nye ting, og nye måter å utfordre kroppen min på. I mange år har jeg tenkt at yoga er kjedelig, men der har jeg jammen tatt feil! Det er så godt for kroppen, og ikke minst så er det mye tyngre enn man skulle tro. Ekstra fint synes jeg det er når jeg kan ha med Ullisen, for Hit The Gym har nemlig babyyoga! Her er babyene med på øvelsene, og gjør det ekstra tungt å stå i posisjon. Det er så gøy å gjøre ting sammen synes jeg, når jeg får brukt kroppen samtidig som Ulrik er med. Han synes jo det er så gøy han også, og smiler bare når jeg bytter han fra posisjon til posisjon. Så dette var virkelig gøy for både mor og baby!

T-skjorte fra 2XU / tights fra Röhnisch (sponsede lenker)



Etter babyyoga dro vi ut for å spise lunsj, jeg var sulten som en ulv og hadde behov for skikkelig påfyll. Jeg bestilte en biffsalat med ekstra biff, og det var noe av det beste jeg har smakt på lenge! Ikke tvil om at jeg ble mett av denne kjempeporsjonen, virkelig en luksuslunsj denne tirsdagen. Så jeg må si at starten på denne tirsdagen har vært helt upåklagelig, og med strålende sol her i Trondheim har jeg tenkt meg på en lang trilletur litt senere. Permisjonslivet altså, det er så fantastisk deilig ♥


 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg