Nå skjønner jeg hva alle snakker om

Det har klødd i fingrene (eller i rumpa) etter å prøve Bootybuilderen! Vi bestilte de for lenge siden, men nå har de endelig kommet til både HIT Melhus og Ranheim. Etter å ha testet den skjønner jeg faktisk hva alle snakker om, og hvor fantastisk denne er. For en kontakt med rumpa, og så utrolig lettvint! Ingen rigging og styr, bare å legge seg rett ned i maskina og kjøre på. Den her kommer utvilsomt til å bli min nye bestevenn fremover, og jeg kunne ikke gjøre annet enn å glise fra øre til øre etter å ha prøvd den!

Comfy tights og sko fra Adidas (innlegget inneholder sponsede lenker)



Etter kveldens økt ville jeg ha et raskt og enkelt påfyll. Valget falt på cottage cheese, proteinpulver og banan. Det var Linn som første gang tipset meg om å blande sjokoladeprotein med 3 ss sukrinmelis og bittelitt vann.Da blir den tykk og god, og smaker nesten som sjokoladepålegg. Bare nesten, men en veldig godkjent erstatning på en helt vanlig hverdag . Cottage cheese, banan og et tykt lag sjokoladeprotein smakte helt supert denne tirsdagskvelden, stappet med proteiner!
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Dette var ukens første økt, så godt å være i gang! Hvordan har deres treningsuke startet?

4 kommentarer
    1. Nå spiser jeg ikke cottage cheese lengre, men sammen med bananen og proteinpulveret ser det likevel fantastisk ut.
      Her ble treningsuken startet i dag med styrkeøkt. Pga flytting sørover ble den også foretatt på treningssenter der jeg bare har rukket å trene litt på. Dermed tok økten litt lengre tid fordi jeg måtte lete etter apparater. Men fikk gått litt mer i trapper.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg