Øvelse gjør mester

Etter helgens motivasjonspåfyll har jeg blitt supergira på å lære meg håndstående! Jeg har en veldig lang vei å gå enda, men vi fikk brutt ned øvelsen trinn for trinn. I helga klarte jeg ikke engang første trinn, som er å finne balansen med knærne på albuene. Neste trinn er å ha knærne på underarmene, det klarer jeg ikke enda men jeg vet at øvelse gjør mester! Så dette skal jeg fortsette med helt til jeg greier det, uansett hvor lang tid det måtte ta.

Shape tights fra Röhnisch / sko fra Reebok (sponsede lenker)


Jeg prøvde å gå helt opp på hendene med veggen som støtte også, det gikk relativt dårlig så jeg legger heller ved et smilebilde fra veggen! Det er ikke bare jeg som øver på nye ting her i huset, Ulrik er så nære på å knekke krypekoden som det går an å komme. Han kommer seg rundt hele stua ved å dytte seg bakover hvis han vil, men det å komme seg fremover har tatt litt lengre tid. Men det han har blitt ekstremt god på, det er å stå lenge i startposisjon for pushups! Jeg tenker selvfølgelig at det er delvis min fortjeneste, da han har sett en god del pushups blitt gjennomført i løpet av sitt korte liv. Selv om jeg har et konkurranseinnstinkt som ikke ligner grisen tror jeg desverre at Ulrik klarer å krype før jeg klarer håndstående. Men man skal aldri si aldri, så tiden vil vise!


12 kommentarer
    1. Kainn du itj ta en litn “challenge” på håndstående da….trinnvis….Har og vældi løst te å lær mæ de. Kainn de attme vægg..men klare itj balansen utn væggeb. E så reidd fårr å dætt helt åver og da veit æ se går gæle/slår mæ, fårr æ e slettes itj nå turner me mjuk kråpp….if you see?

    2. Aldri kommentert før, men bildet deres var verdt en kommentar!
      For et herlig bilde😊 Dere er søte sammen og du er rå!
      Liker godt bloggen din nå som du har blitt mamma, du har mange gode tips og jeg digger pågangsmotet ditt!

    3. Så flink Ulrik er 😀
      Håndstående hadde vært gøy å lære! Følger godt med!
      Barnevakten til min mellomste fant han på soverommet sitt hvor han bedrev push ups med bena opp på senga xD de plukker opp mye rart de små. (Han er 21 måneder )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg